Tervetuloa Tarmon Suunnistusjaoston sivuille

Ajankohtaista

Opastus alkaa Harvialantieltä, Janakkalan ja Hämeenlinnan rajan tuntumasta. Töihin voi ilmoittautua Tapsalle.
Kauden ensimmäiset AM-kilpailut järjestettiin lauantaina 13.5. Valkeakoskella keskimatkan kisoina. Tarmosta viivalla oli mukana 10 henkeä.
Jaoston suunnistajat menestyivät hienosti viikonloppuna käydyissä Uudenmaan rastipäivien kisoissa. Sarjavoitot nappasivat kotiseuraansa palannut Aarno Hovikorpi ja uusi seuralaisemme Australiasta Zoe Dowling, joka suunnistaa sarjassa D20. Kakkosia olivat Mika Laitamäki ja Pekka Kerkola. Lisäksi Maija Kerkola sijoittui hienosti viidenneksi ja Lotta Laitamäki oli toisena päivänä sijalla kaksi. Muidenkin mukana olleiden suoritukset olivat hyviä. Onnea mitallisteille!!
Tarmon ensimmiäiset torstairastit järjestetään Aulangon Heikkilässä, eli nykyisessä Aulangon Rauhassa. Toimitsijoita tarvitaan vielä lisää! Ilmoittaudu Hannulle tai Tepolle pikimmiten, jos ehdit auttamaan.
Jaoston kuntoilu- ja ulkoilupäivää vietetään Kiipulassa 12.3. Jumppa alkaa klo 10 salissa ja sitä ennen ulkoliikuntaa haluavat voivat käydä lenkillä tms. Jumpan jälkeen on mahdollisuus saunaan ja uintiin. Lopuksi syödään ja kahvitellaan. Tervetuloa kaikki. Ilmoittautumisia ottaa vastaan Mirja- Liisa ja Jari. HUOM! VIIMEISTÄÄN 9.3.
Korttelirastit kaupunki- rogainingin yhteydessä.