Kutsu

Kutsu, julkaistu 13.1.

IV Kaupunkirogaining 9.2.2020

Aikataulu:
Sunnuntai 9.2.2020. Kilpailukeskus Hämeenlinnan kaupunkialueella (max 10km torilta). Kilpailukeskus ilmoitetaan Tarmon suunnistusjaoston www-sivuilla perjantaina 7.2.  Kilpailukeskuksessa lämmintä tilaa pukeutumiseen ja reittisuunnitteluun sekä kahvio.

08.30           Kilpailukeskus avautuu, ilmoittautumisten vahvistukset klo 10 mennessä
10.00           Karttojen jako
11.00           Yhteislähtö pyöräsarjalle
11.05           Yhteislähtö jalkasarjoille
14.00 .-14.05 3h sarjojen kilpailuaika päättyy (ko. sarjojen maali sulkeutuu klo 14.30-14.35)
14.00           alkaen ruokailua tarjolla
16.05           5h sarjan kilpailuaika päättyy (Sarjan maali sulkeutuu klo 16.30)
18.00           Ruokailu päättyy

Korttelirastien aikataulu: Lähdöt 11.30-12.30.

Sarjat:
Tapahtumassa on kolme sarjaa, joukkueessa 2-5 jäsentä.  Joukkueet päättävät itse ikä- ja sukupuolijakauman.

Kaikki  joukkueen jäsenet osallistuvat samaan sarjaan, joukkueen tulee liikkua koko tapahtuman ajan yhdessä. Osanottomaksu määräytyy joukkueen henkilömäärän mukaisesti. Tapahtumassa käytetään Emit –leimausta (kortteja vuokrataan 3€), yksi emit/joukue.

Jalkasarjat:
3h CitySprintti
5h CityHelan

Fillari:
3h CityCykkeli

Osanottomaksut ja ilmoittautuminen:
Osanottomaksut:
2.2 mennessä                       28€ henkilö
6.2 mennessä                       35€ henkilö
Paikan päällä                       40€ henkilö

Ilmoittautuminen tehdään sähköpostitse osoitteeseen roga2020@laitamaki.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita joukkueen nimi, EMITin numero (jos vuokra-EMIT merkitse ”vuokra”), jäsenten nimet, sarja, joukkueen kapteeni ja tämän yhteystiedot (sähköposti /puhelin). Ilmoita tiedot mieluiten kopioimalla seuraava teksti, täydentämällä ja lähettämällä se sähköpostitse:

Ilmoittautuminen Hämeenlinna -rogaining tapahtumaan
Joukkueen nimi:
Joukkueen EMIT -numero:
Joukkueen puhelinnumero:
Sarja (Sprintti/Helan/Cykkeli):
Kapteeni:
Jäsen 2 nimi:
Jäsen 3 nimi:
Jäsen 4 nimi:
Jäsen 5 nimi:

Osallistuminen on voimassa vasta kun olet maksanut osallistumismaksun. Maksut ilmoittautumisen yhteydessä Hämeenlinnan Tarmo Ry, suunnistusjaosto FI38 5680 0040 0842 59. Viitteeksi Joukkueen nimi (joukkueet maksetaan kokonaisuudessaan).  Maksuna käy myös Smartumin liikunta/kulttuuri setelit (fyysiset kappaleet).  Maksu infossa tapahtumapäivänä. Mikäli maksatte ilmoittautumisen Smartum- seteleillä, laita siitä viesti ilmoittautumisen yhteydessä.

Osanottomaksu sisältää tapahtuman aikaisen huollon kilpailukeskuksessa ja keittolounaan kilpailun jälkeen.

Lisäksi on mahdollisuus osallistua samanaikaisesti järjestettävään korttelisuunnistukseen. Osanottomaksu 6e/kartta, emit –leimaus.  Ei ennakkoilmoittautumista.

Kartta:
Avoimesta maastotietokannasta luotu kartta suunnistuskarttamerkeillä. Mittakaava 1:20 000, käyräväli 5m. Kartan koko A2.  Tapahtuma järjestetään lähes kokonaisuudessaan kaupunkialueella. Järjestäjällä tarjolla karttamuoveja.

Rastit:
Rasteilla on rastilippu, Emit leimasin. Rastit selkeillä, helposti suunnistettavalle paikoilla.

Kilpailun aikainen ruokahuolto: 1kpl huoltopisteitä (kilpailukeskuksessa). Huoltopisteissä tarjolla lämmintä juomaa ja kevyttä purtavaa.

Palkinnot:
Osallistujakohtaisia arvontapalkintoja.

Lisätiedot:
Seuraa nettisivuja. Kaikki oleellinen tieto päivitetään www-sivuille.

Yhteystiedot:
Ratamestari: Harri Lehtimäki