Varusteet

Välikausitakki, CAMP JACKET UX.
Suunnistuspaita, Caliber.

Seura-asusteet

Suunnistusjaoston asuvalikoimaan on päätetty lisätä välikausitakki. Tuotteeksi on valittu Noname:n CAMP JACKET UX, joka on tuulen- ja vedenpitävä kuoritakki hengittävällä verkkovuorella. Tuotteeseen painetaan Tarmon logo oheisen vedoksen mukaisesti. Hinta noin 100€ (tilauksen koko voi vaikuttaa hintaan muutamia euroja).

Tuotetta on mahdollisuus sovittaa Tarmon ulkoilupäivässä 14.3 sekä jumpalla maanantaina 16.3. Tarvittaessa voitte sopia Tuijan & Jarin kanssa sovitusaikaa. Pyritään saamaan tilaukset nopeasti kasaan, niin tuotteet saadaan jo kevääksi käyttöön.

Talven aikana on tilattu myös seuran suunnistuspaitoja (Caliber lyhythihainen ja pitkähihainen)varastoon. Varastotuotteet saapuvat huhtikuun loppupuolella. Varustevastaavana toimii Järvisen Tuija (p. 0503242708).

Uudet seura-asut

Uudet asut ovat saapuneet 10.1.2019.

Seura-asut ovat noudettavissa 14.1. maanantaina Vuorentaan koululta klo 17.30- 18.00 ja 19.30 – 20.00 tai erillisen sopimuksen mukaan / Tuija, p. 0503242708.

Uusia asuja tilattiin myös seuralle varastoon, joten ne, jotka eivät huomanneet tilata etukäteen, voivat tiedustella asuja Tuijalta.

Kikkaa kuva suuremmaksi.

Seura-asut 2020 luvulle!

Suunnistusjaosto on päättänyt päivittää seura-asuvalikoiman. Olemme päätynet noname –tuotemerkkiin. Yksi merkittävä syy uuden toimittajaan valinnassa on, että saamme tilattua jatkossa myöskin pienempiä tilauseriä tuotteita.

Valittu toimittaja, noname,  on vuonna 1999 perustettu urheiluvaatteiden suunnitteluun, valmistukseen ja markkinointiin keskittyvä yritys. noname tarjoaa seuroille kattavan valikoiman maastohiihto-, yleisurheilu-, suunnistus ja pyöräilyvaatteita asiakkaiden toivomilla väreillä ja designeilla

Designin osalta pyrittiin säilyttämään aikaisemman ”henkinen” kuitenkin päivitetty ulkoasu, josta Tarmolaiset tunnistaa jatkossakin. Ulkoasun osalta on pysytty vakiovärisissä housuissa, jolloin niiden hankkimien on jatkossakin helpompaa. Esim. suunnistusasuun sopivat yhtälailla mustat kuin valkoiset ”hellehosut”.

Tarjoamme tilattavaksi seuraavia tuotteita:

Ulkoilupuvun takki, Exercise jacket unisex
Ulkoilupuvun housut,  Exercise pants, varastomalli

Exercise liivi (vest)

Suunnistuspaita Caliber shirt unisex (lyhythiha)
Suunnistuspaita Caliber shirt unisex (pitkähiha)
Suunnistuspaita O-top SS (reikäpaita)

Sprinttipaita (running singlet plus)l

Suunnistushousu polvimalli (varastomalli valkoinen / musta)
Suunnistushousu pitkä malli (varastomalli valkoinen / musta)

Race headband (panta):

Varustevastaavana tämän tilauksen osalta toimii Järvisen Jari ja Tuija.

Tilaukset tehdään lomakkeella, joka saa Jarilta ja Tuijalta.  Tilaukset 14.11.2018 mennessä. Toimitusaikataulu noin 2kk tilauksesta.

Sovitustilaisuudet:

3.11.2018 Ulkoilupäivä, Aulangon maja