Tuotetiedot

Toimittajasta ja heidän tuotteita löydät lisätietoa nonamen www-sivuilta.

Ulkoilupuku:
Exercise jacket unisex

Ulkoilupuku koostuu seuradesign takista ja mustista varstovärin housuista.
Housuja on tilattavissa kahta mallia. Exercise pants –housut ovat ”väljemmät” ja kapeammat Running Pants.

Livi:
Exercise liivi (vest)

Kesäkauden liivi on samaa mallia kuin ulkoilupuvun takki, eli koko takkia kokeilemalla.

Kikkaa kuva suuremmaksi.

Suunnistuspuvut

Jatkossa on mahdollisuus hankkia useita erilaisia suunnistuspaitoja. Suunnistuspaidan yleisilmettä kevennettiin valkoisilla olkapäillä.

Kaksi malleista on lyhythihasia ja yksi pitkähihainen (pitkähihaisen paidan sovitukset mallilla Caliber shirt unisex ). Caliber shirt  on ns. vetoketjumalli josta saatavilla myös pitkähihainen paita. Lisäksi hankimme hellekeleihin soveltuvan lyhythihaisen reikäpaidan (O-top SS ). Sprinttipaitaa (running singlet plus) ei tilattu.

Suunnistushousuksi voi ostaa vakioväriset polvipituiset tai pitkälahkeiset housut. Nonamen suunnistushousuja myyvät useammat suunnistustarvikeeiden toimittajat, mutta seuratilauksen yhdeydessä voitte hankkia ne suoraan toimittajalta edulliseen hintaan.

Klikkaa kuva suuremmaksi.

Panta:  Race headband